dinsdag 26 mei 2015

Oilily snoepkleurtjes

Ik merk dat ik niet regelmatig blog dat wil niet zeggen dat ik nergens mee bezig ben, integendeel zelfs.
Ik heb een opdracht gekregen van een wolwinkel in de buurt.
De vraag was of ik tapestry kon haken, ja dat heb ik wel eens gedaan zei ik.
Maar dit is wel een grote opdracht, ik ben de Oililytas in snoepkleurtjes aan het haken maar dan iets anders dan het originele patroon.




Het patroon van de bodem is anders, de kleurencombinatie is anders en de vlinders vonden we niet leuk dus die laten we weg.

Weet je wat zo leuk is van zo'n opdracht?, ik kan nu lekker wolletjes uitproberen die ik zelf nog niet gekocht had.
Het wordt heel mooi maar wat een werk!!!!
Tjonge............. bijna een uur om 1 keer rond te haken.



Bij het gouden/geel randje haak ik een gouden draadje mee.




Ik ga snel weer verder haken want ik heb nog heel veel rondjes te gaan.





13 opmerkingen:

  1. Dit is echt heeeeel mooi gedaan. Zo strak.! En de kleurencombinatie is echt supeR.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi , ben benieuwd hoe je het patroon verder doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw!! Dat ziet er veelbelovend uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben lid van een Facebook groep en daar zie je ze ook regelmatig. Ik ga ook nog een tas maken.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben ook lid geworden van de facebook groep handig al die tips en trucs die je daar leest en wat een mooie dingen zie je daar!
      Dit is mijn eerste maar ook gelijk mijn laatste denk ik, het is echt heel veel werk, je haakt niet lekker ontspannen, veel tellen en opletten dat de draden niet door elkaar gaan.
      Maar het resultaat word wel heel leuk.

      Verwijderen
  5. Ik vind dat de winkel boft dat jij de tas wilt maken! ♥
    Het wordt super netjes.
    Krijgt vast een mooi plaatsje in de etalage.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi! Een poef in die kleurtjes zou ook geweldig zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die lollies!Daar was ik vroeger als kind zijnde helemaal wild van...vond ze zo mooi altijd!

    BeantwoordenVerwijderen